READISCOVER MY MIND

Sunday, April 30, 2006

Muna dan Aku

Nie laa pemandangan Muna atau sajian mata selama ini dan hari-hari mendatang...by looking at this picture, we can tell that she is a big fan of The Simpsons...dan dia sgt2 rajin study..Gud luck Muna...jgn tension2 sgt...i'm sure u'd be okay in this coming exams..Sesungguhnya Allah akan mengurniakan rezeki kepada orang yang berusaha dan kemudiannya bertawakkal....




Nie plak aku punyer....penuh ngan poster...dan xde notes langsung..
posters, postcards, bookmarks je yang memenuhi ruang di dindingku.
Tidak serajin Muna....bencinye...bile aku nak jadi rajin nie????
Doakan aku senantiase rajin dan berusaha dengan lebih gigih lagi
dan kemudiannya berjaya dalam exams..inshaAllah...

(Nath yang kebosanan study lalu membuat sesuatu yang kurang
faedahnya melainkan menambahkan satu lagi post di blognya....)

4 Comments:

  • oho.. ngumpat aku yek..:P
    pssst.. kalo aku pass all papers.. leh le ckp aku rajin.. kalo ader slack2 tu.. buat tatau je la ek..
    nway good luck jugak kt ko.. buat leklok.. score mcm sape tu?? pushpak ek name die?

    By Anonymous Anonymous, at May 01, 2006 5:24 PM  

  • Nie bukan ngumpat maa....nie satu pujian dr rumet ke rumet...muahaha...
    Aku akan pastikan walaupun aku x se'genius' pushpak tapi aku berjaya cam die...does that means he's my hero? No...no..no way...he cud be my role model maybe...

    By Blogger nathrah_yusoff, at May 01, 2006 6:48 PM  

  • ah ha......rumet ropenyer korang nih.......
    good luck untuk exam sumer orang :P eh heh :P

    By Blogger men, at May 20, 2006 12:47 AM  

  • Cool blog, interesting information... Keep it UP Www pharmacy online ca fioricet Honey almond perfume

    By Anonymous Anonymous, at March 03, 2007 5:32 AM  

Post a Comment

<< Home